티셔츠 주문 양식

{제목} 정보

Sell your T-shirts online and safely collect card payments with a T-shirt order form. Make your form look as good as your T-shirts with Jform's drag-and-drop Form Builder — easily add images, change colors, or include your logo to give the template a personal touch. Why not integrate your form with a payment gateway to collect secure payments online? You'll process more orders, more efficiently with our T-Shirt Order Forms — we've got streamlining your workflow down to a T!

To safely collect online payments, simply integrate with your preferred payment processor. Jform offers more than 30 secure payment apps to choose from, including Square and PayPal. With both PCI and GDPR compliance, you won’t have to worry about jeopardizing your customers’ card information. You can even link your form to your CRM systems, email marketing lists, and spreadsheets to keep better track of orders and stay connected to customers. With custom T-Shirt Order Forms in your pocket, your store will improve online sales, stay more organized, and save time better spent designing the next best-selling T-shirt!

자주하는 질문들

티셔츠 주문 양식이 뭔가요?

티셔츠 주문 양식은 귀하의 사업, 모금행사 또는 스포츠 팀을 위한 티셔츠를 팔기위해 사용됩니다. 온라인 티셔츠 주문 양식으로 복잡한 종이 서류들과 전화 주문들을 없앨 수 있고 귀하의 웹사이트를 통해 직접 티셔츠 주문들과 카드 결제들을 받을 수 있습니다.

왜 제가 온라인 티셔츠 주문 양식을 사용해야 할까요?

판매를 크게 늘리고 손님들을 더 얻기 원한다면, 온라인에서 귀하의 티셔츠들을 판매하는 것이 그 방법일 수 있습니다. 귀하 상점의 웹사이트에 있는 온라인 티셔츠 주문 양식으로 한 번에 주문과 결제들을 문제없이 처리할 수 있습니다. 이것은 더 이상의 혼잡한 이메일이나 결제 지연이 없는 것을 의미합니다. 추가로, 귀하를 위한 주문 양식으로 작업흐름을 자동화하며, 귀하는 주문들을 분류하는데 더 적은 시간을 보내고 다음 베스트셀러를 디자인하는데 더 많은 시간을 쓸 수 있습니다.

온라인 티셔츠 주문 양식들을 어떻게 사용하나요?

귀하가 티셔츠를 제작한 후, 온라인에서 그것들을 팔기 시작할 시간입니다! 선호하는 티셔츠 주문 양식을 선택하고 귀하의 가게에 어울리도록 맞춤설정 하십시오. 그리고 나서 양식의 고유한 임베드 코드를 웹사이트의 HTML으로 복사해서 붙여넣는 것으로 온라인에서 게시하고, 소셜 미디어나 이메일 소식지를 통해 링크를 공유해서, 주문이 들어오는 것을 보십시오.

티셔츠 주문 양식은 어떻게 맞춤 설정하나요?

With Jform’s user-friendly Form Builder, customizing your T-shirt order form template is easy. Simply drag and drop form fields to add your products, integrate with your preferred payment processor, sync with third-party apps, and more. You can even choose a form theme, include your company logo, and upload photos of your T-shirts to get the exact look you want.

Jform의 사용자 친화적인 양식 빌더로 귀하의 티셔츠 주문 양식 템플릿을 맞춤 설정하는 것은 쉽습니다. 제품들을 추가하기 위해 양식 필드들을 간단하게 드래그하고 선호하는 결제 사업자와 연동하거나 외부 앱들과 동기화 하는 것 등을 할 수 있습니다. 양식 테마도 선택하거나 회사 로고를 포함하고 원하는 모양을 얻기 위해 티셔츠 사진들도 업로드 할 수 있습니다.

Collecting payments through your online form is simple. Just drag and drop your preferred payment gateway into your form, set up the integration by logging into your payment account, and publish the form to start accepting payments online. Jform offers 30+ payment gateways to choose from, so whether you prefer Square, Stripe, PayPal, or another trusted provider, you’re free to collect money the way you want to.

저의 주문 양식을 다른 앱들과 통합할 수 있나요?

To help speed up your workflow, Jform offers more than 130 powerful integrations with popular web tools. Link your T-shirt order form to your file storage apps or CRM systems to keep better track of customers and their orders. Got a newsletter with updates on the latest clothing trends? Connect with Mailchimp to automatically register new subscribers. And for seamless payment processing, just integrate with one of our payment gateways to start accepting card payments online!

저의 티셔츠 주문 양식이 모바일 장치에서도 작동할까요?

Yes. Jform’s online order forms adapt to any device, meaning customers can seamlessly buy your clothing products at home or on the go. Take it a step further with our free mobile app, Jform Mobile Forms — edit and view submissions wherever you are, even without internet access!