데이터 관리 통합
{제목} 정보
Jform의 무료 데이터 관리 통합을 통해 양식 제출을 다른 계정에 즉시 동기화하세요. 프로젝트 관리 보드에 새 작업을 보내거나, 즐겨 사용하는 스프레드시트 앱에서 결과를 분석하거나, 수신한 데이터에 어떤 일이 발생하는지 자동화하는 등 다양한 무료 데이터 관리 앱을 사용하면 코딩 없이 작업을 완료하는 데 도움이 됩니다!
Google Sheets is a powerful data management tool that helps you organize important data and collaborate with others. Integrate Jform with Google Sheets to automatically sync form submissions to your spreadsheets and update your data in real time.
이 통합을 사용하여
New form data will be sent to your spreadsheets instantly so you and your team can view and analyze it right away. To get started, log in to your Google Sheets account. Next, create your form, customize it to your liking, and integrate it to start collecting responses in Google Sheets today.
양식을 Google 스프레드시트와 통합하는 방법을 알아보세요.
This application and the use and transfer to any other application of information received from Google APIs will adhere to the Google API Services User Data Policy, including the Limited Use requirements.
Jform의 무료 데이터 관리 통합을 통해 양식 제출을 다른 계정에 즉시 동기화하세요. 프로젝트 관리 보드에 새 작업을 보내거나, 즐겨 사용하는 스프레드시트 앱에서 결과를 분석하거나, 수신한 데이터에 어떤 일이 발생하는지 자동화하는 등 다양한 무료 데이터 관리 앱을 사용하면 코딩 없이 작업을 완료하는 데 도움이 됩니다!