
Create smart online forms in minutes. Use conditional logic, 10,000+ templates, and hundreds of integrations to collect data, e-signatures, payments, and more.
Become an Enterprise Reseller and elevate your business with a fully supported platform. Unlock a 30% discount, customize your profit margins, and effortlessly generate new revenue streams — all while expanding your service offerings and growing your bottom line.
기능
|
Jform 리셀러 프로그램
|
Jform 에이전시 프로그램
|
---|---|---|
수익 모델 | 할인 기반의 파트너는 이익 마진을 설정합니다. | 성공적으로 성사된 거래 건당 30%의 커미션을 지급받으세요. |
성과 기반 보상 | 판매 완료 건수에 따라 최대 30%까지 할인율을 증가시킬 수 있습니다. | 각 성공적인 추천 건마다 30%의 커미션을 지속적으로 지급받으세요. |
영업 프로세스 | 자유롭게 관리할 수 있습니다. | 추천 리드를 제출하면 Jform의 영업팀이 모든 프로세스를 관리합니다. |
초점 | 영업 프로세스를 관리하고 맞춤형 접근 방식을 설정하세요. 플랫폼 자체 또는 개별 좌석을 고객의 요구에 맞춰 재판매할 수 있습니다. | Jform 영업팀에 리드를 넘겨주면 후속 조치는 필요 없습니다. |
결제 프로세스 | 리셀러 파트너는 Jform 엔터프라이즈를 할인된 가격으로 구매해야 합니다. 결제 옵션으로는 은행 송금 및 신용카드가 포함됩니다. | Agency partners receive their commission 45 days after Jform processes the payment. |
파트너 프로필 | 영업 기능이있는 비즈니스 | 리드 생성에 집중하는 파트너를 위한 프로그램 |
Create smart online forms in minutes. Use conditional logic, 10,000+ templates, and hundreds of integrations to collect data, e-signatures, payments, and more.
Automate e-signatures for documents, donations, and more. Digitize paper documents, collect signatures from multiple signers, send email reminders, and track status with Jform Sign.
Streamline paper-based processes to reduce manual work and save time. Use online forms and approvals to assign tasks, send emails, and remove bottlenecks without coding.
Turn collected form responses into professional, secure PDF documents you can share with colleagues and customers. Easily generate custom fillable PDF files online.