비지니스 서비스

Form management & automation for enterprise

Read story of how human resource teams of OrthoIllinois use Jform Enterprise

Jform 엔터프라이즈는 세계를 선도하는 기업들과 기관들에게 신뢰받고 있습니다.

Sydney Opera house
Ford
Redbox
Grubhub
Reach

비지니스 양식 템플릿

Jform 엔터프라이즈는 빨리 양식을 구축할 수 있게 합니다. 귀하의 양식들을 앞서 나가게 하고 저희의 무료 비지니스 양식 템플릿 모음집도 둘러보십시오. 조건부 논리와 같은 기능들을 포함하는 것으로 귀하의 양식들을 영리하게 만들어서 반응들에 따라 추가적인 필드들을 나타낼 수 있게 하십시오.

Payment Form
결제 양식
Payment Form
Job Application Form
구직 신청 양식
Job Application Form
Telecommuting Form
Telecommuting Form
Telecommuting Form
보안

프라이버시 유지하기

Maintain privacy

Collecting information from customers, employees, and vendors has always been difficult. Once you’ve collected that sensitive data, you need a way to keep it private. Jform Enterprise makes it easy for anyone in your company to create a custom form and collect data in a manner that’s safe and secure. Your data will be stored in a local data residency center, and you’ll have complete control over who has access to your forms and data. Jform Enterprise is also SOC 2 compliant, perfect for businesses that want to store their data with peace of mind.

Accepting online payments for products or subscriptions? Jform Enterprise is PCI Level 1 compliant — using bank-level security. Additionally, if your business collects sensitive health information, or if you want an extra level of security, Jform Enterprise also offers HIPAA form solutions.

용이한 사용

Business management

Business management

사업을 관리하는 것은 매일 도전과제들을 제시합니다. 빨리 정보를 수집하고 처리하는 것은 아마도 최우선 순위에 있을 것입니다. 이것을 하는 가장 효율적인 방법은 예전 방식의 종이서류들을 없애고 온라인 디지털 양식들로 옮기는 것입니다. 귀하는 자기 조직의 정보 흐름을 즉시 향상시키고 자동화할 수 있으며, 디지털 서류들은 모바일 친화적이고, 외부의 키오스크로 결합하기 쉬우며, 오프라인에서도 작성될 수 있습니다. Jform 엔터프라이즈는 또한 귀하의 작업흐름을 능률화 하도록 돕는 인기있는 비지니스 소프트웨어가 있는 통합들을 포함합니다.

Flexibility

Get responses from anywhere

Get responses from anywhere

Jform 엔터프라이즈의 업계를 선도하는 드래그 양식 빌더 때문에, 누구라도 빨리 온라인 양식을 구축하고 시작할 수 있습니다. 귀하가 온라인 주문 양식, 고객 리드 생성 양식 또는 직원 휴가 요청을 필요로 하는 것은 상관없습니다. 단 몇 분만에 귀하는 자신만의 웹사이트 URL을 사용하여 양식들을 만들고 게시하게 됩니다. 귀하는 시작하고 난 후 Jform 엔터프라이즈를 사용할 수 있는 무제한의 방법들을 있다는 것을 알 수 있습니다. 추가로, 귀하의 양식들은 인터넷 연결이 없을 때도 데스크탑 컴퓨터, 태블릿 또는 스마트폰에서 완료될 수 있습니다.

관리 간소화하기

Administrative tools

Administrative tools

사업을 관리하는 것은 많은 집중과 결정을 요구합니다. 대부분의 시간에 귀하는 온라인 주문이나 유지관리 요청들을 다루거나 내부 승인 과정을 관리합니다. Jform 엔터프라이즈는 귀하가 데이터를 리뷰하고 이해하도록 돕는 효율적인 리포트 및 데이터 분석 도구들을 보유합니다. 귀하의 리포트들은 새 양식 제출 데이터가 접수되면서 즉시 업데이트 됩니다.

Designed for Your Workflow

통합

Integrations

Jform 엔터프라이즈는 귀하가 작업흐름을 관리하게 하는 효율적인 소프트웨어 도구들이 있는 통합 기능들을 포함합니다. 이 통합들은 CRM과 클라우드 저장공간 솔루션부터 결제대행 사업자들과 프로젝트 관리 보드들까지 모든 것을 포함합니다! 그리고나서, 학생, 교사, 부모님들이 귀하의 양식을 작성하면, 그 제출 정보는 통합 설정을 기반으로 귀하의 다른 온라인 계정에서 자동으로 나타납니다.

귀하의 팀 또는 관리자와 이 혜택들을 공유하길 원하십니까?

사용 사례들 참조하기

  • We have multiple people who support our forms, but who should not be able to see the submission data. Jform Teams has enhanced our ability to collaborate and share ownership of forms with a shared workspace. Additionally, the new role-based access makes it easier for us to keep submission data completely separated and protected from those who only need access to the form.

    Jessica Wessel

    Product Lead

    Grant Street Group

  • Everything is dead easy for the end user, and Jform’s support team is brilliant. Once all our forms were live, everyone agreed it was the way to do things.

    Tony Richman

    ACS Stainless Steel Fixings

  • The shared workspaces of Jform Teams removes a huge maintenance burden for us and gives us a whole new way to create, maintain, and organize our clients forms and data.

    Jessical Wessel

    Product Lead

    Grant Street Group

전문적인 서비스

저희 팀의 직접적인 지원을 받으세요

Get hands-on help from our team

저희의 전담 팀은 조직의 요구에 맞는 원활한 구현을 보장해 드립니다. 양식 제작부터 작업 흐름 최적화까지 모든 단계에서 전문가의 안내를 받으세요. 귀하의 기업이 성공할 수 있도록 준비해 드리겠습니다.