직장 복귀 양식

{제목} 정보

A return to work form is used to document the details of an employee’s return to work after a period of illness or injury. Human resources departments can use our free Return to Work Forms to collect information on the cause of injury or illness, upload supporting documents, and outline the reintegration plan for both employee and employer. By cutting out paper forms and accepting form submissions online, you’ll keep important employee information stored securely within your Jform account, easily accessible on any device.

다른 업계마다 직장으로 복귀하는 직원들에 대한 요구 사항이 다르기 때문에 귀하의 직장 복귀 양식을 맞춤 설정해야 합니다. 저희의 양식 빌더는 그 과정을 간단하게 합니다. 양식 모양을 변경하거나 양식 필드를 추가하고 전자 서명을 수집하는 것과 더불어 타사의 어플리케이션 프로그램과 통합하기 위해 드래그 하십시오. 더 나은 구성과 효율성을 위해 Google Drive, Airtable 또는 귀하의 CRM 시스템에 제출자료들을 즉시 전송합니다. 귀하가 민감한 건강 정보를 수집하는 경우 계정을 적절한 멤버십으로 업그레이드해서 귀하의 직장 복귀 양식을 HIPAA 친화적으로 만드십시오. 무료 직장 복귀 양식을 선택해서 자원을 절약하고 귀하의 인사팀 부서를 간소화하세요. 팀을 체계적으로 정리하는 것으로 도움이 가장 필요한 직원을 더 잘 도와줄 수 있습니다.