직장 복귀 양식
A return to work form is used to document the details of an employee’s return to work after a period of illness or injury. Human resources departments can use our free Return to Work Forms to collect information on the cause of injury or illness, upload supporting documents, and outline the reintegration plan for both employee and employer. By cutting out paper forms and accepting form submissions online, you’ll keep important employee information stored securely within your Jform account, easily accessible on any device.
각 업종들이 직장에 복귀하는 직원들에 대한 다른 조건들이 있기 때문에 귀하의 직장 복귀 양식을 맞춤설정 해야 합니다. 장점은은 저희의 양식 빌더가 이것을 간단하게 할 수 있는 것입니다 - 양식 모양을 바꾸기 위해 드래그하고 양식 필드들을 추가하거나 전자서명들을 모으고 외부 애플리케이션들과 통합하세요. 더 나은 구성과 효율성을 위해 Google 드라이브, Airtable 또는 귀하의 CRM 시스템으로 제출자료들을 즉시 전송하세요. 만약 민감한 의료 정보를 수집한다면 귀하의 계정을 Silver 또는 Gold 멤버십으로 업그레이드해서 귀하의 직장 복귀 양식이 HIPAA를 준수하게 하세요. 자원을 절약하고 귀하의 인사부를 간소화하기 위해 무료 직장 양식을 선택하십시오 - 이 과정을 체계화해서 이것을 가장 필요로 하는 직원들을 도울 수 있습니다.