데이터 관리 통합
{제목} 정보
Jform의 무료 데이터 관리 통합을 통해 양식 제출을 다른 계정에 즉시 동기화하세요. 프로젝트 관리 보드에 새 작업을 보내거나, 즐겨 사용하는 스프레드시트 앱에서 결과를 분석하거나, 수신한 데이터에 어떤 일이 발생하는지 자동화하는 등 다양한 무료 데이터 관리 앱을 사용하면 코딩 없이 작업을 완료하는 데 도움이 됩니다!
Microsoft Excel is a popular spreadsheet software, helpful for data management and analysis. Using Zapier’s readymade Jform and Excel integration, you can collect data through your online forms and send them to Excel automatically! They’ll appear as rows in a spreadsheet, easy to view and manage.
이 통합을 사용하여
You won’t need to leave Jform to set it up. Just select the integration in Jform Form Builder and log into your Zapier account to connect Jform and Excel and sync information between them automatically. It’s a great way to eliminate manual data entry — and enjoy extra time to spend where it matters.
Jform의 무료 데이터 관리 통합을 통해 양식 제출을 다른 계정에 즉시 동기화하세요. 프로젝트 관리 보드에 새 작업을 보내거나, 즐겨 사용하는 스프레드시트 앱에서 결과를 분석하거나, 수신한 데이터에 어떤 일이 발생하는지 자동화하는 등 다양한 무료 데이터 관리 앱을 사용하면 코딩 없이 작업을 완료하는 데 도움이 됩니다!