25백만 이상의 사용자들이 신뢰해 주셨습니다

Salesforce를 위한 강력한 양식

Jform으로 판매 프로세스를 자동화하세요. Salesforce 계정과 즉시 동기화되는 리드 양식을 빠르게 작성하여 시간을 절약하고 더 많은 거래를 성사시키는 데 도움을 받아보세요.

Salesforce Youtube Thumbnail

Salesforce 데이터베이스와 양식 데이터를 자동으로 통합하세요

Build the perfect form in 2 minutes

미리 만들어진 Salesforce 양식 템플릿을 사용하여 빠르게 시작하세요. 단 몇 번의 클릭만으로 전문적인 양식을 쉽게 사용자 정의할 수 있습니다!

Build the perfect form in 2 minutes
Registration Form Template Lead Generation Form Template Contact Form Template Contact Form Template 2 Registration Form Template 2 Lead Generation Form Template

더 빠르고 쉬운 양식 작성 환경을 위해 Salesforce 연락처를 초대하여 미리 채워진 양식을 작성하세요.

Send data to Salesforce

Salesforce Forms are already connected to your Salesforce CRM, so your form data automatically goes to your Salesforce database.

Send data to Salesforce

몇 분만에 귀하가 필요한 양식을 만드세요

처음부터 이상적인 양식을 만들거나 저희의 양식 빌더로 무료 템플릿을 맞춤설정하세요. 이메일을 통해 전송하거나, 링크를 복사해서 붙여 넣어 공유하고, 사용자가 언제든지 양식을 작성할 수 있도록 웹사이트에 양식을 삽입하세요.

앱 가지기
Build the form you need in minutes

양식을 실시간 데이터로 동적으로 미리 채우기

Streamline data management with Salesforce Dynamic Prefill. Effortlessly pre-populate forms with the latest Salesforce information and provide a personalized experience with forms tailored to each respondent. Automatically sync data in real time to eliminate manual entry and reduce errors.

앱 가지기

Keep your data in Salesforce

Sync your data and manage it all within Salesforce to maintain consistency across your CRM. Simplify your workflow by keeping everything in one place and maintain full control over your data.

앱 가지기
Keep your data in Salesforce

Use full-suite of products without leaving Salesforce

Salesforce 양식 만들기

Create pre-integrated Salesforce Forms to collect information about leads. Submissions sync automatically so your Salesforce data is always up to date.

Create Salesforce Forms

영업팀을 위한 전자 서명

Collect e-signatures on contracts or invoices from any device. Efficiently manage signed documents and review audit trails directly from your Salesforce account.

Electronic signatures for sales teams

Salesforce 문서 생성

Effortlessly create PDF documents based on submission data and easily share them with a single click.

Generate Salesforce documents

양식을 작업흐름으로 전환하세요

Streamline each step in your process with automated workflows. Assign forms, automate emails, request e-signatures, and more.

Turn forms into workflows

Jform 테이블로 데이터 관리

Easily track, manage, and filter submission data. Invite teammates to collaborate in real time.

Manage data with Jform Tables

240+ Integrations & Payment Gateways

Integration Logo1
Integration Logo2
Integration Logo3

귀하의 데이터는 안전합니다

모든 데이터가 Salesforce 내에서 동기화되고 관리되도록 하여 CRM 전체에서 일관성을 유지할 수 있습니다. 워크플로우를 단순화하고 모든 것을 한 곳에 보관하여 데이터를 완벽하게 제어할 수 있습니다.

Your data is safe and secure

Salesforce용 Jform이 AppExchange에서 사용 가능합니다!

자주하는 질문

  • Salesforce용 Jform은 무엇인가요?

    Salesforce용 Jform은 Salesforce AppExchange에서 사용할 수 있는 강력한 온라인 양식 빌더이자 작업 흐름 자동화 도구입니다. Salesforce용 Jform은 업종이나 규모에 관계없이 강력한 데이터 수집 도구를 필요로 하는 모든 조직에 혜택을 줄 수 있습니다.

  • Salesforce 계정 내에서 Jform을 사용하는 것에 대해 어떤 혜택을 볼 수 있나요?

    Salesforce 계정 내에서 Jform을 사용할 때 귀하의 양식을 통해 수집된 모든 데이터는 Salesforce에서 관련된 개체를 자동으로 채웁니다. 장점들은 원활한 데이터 캡처, 향상된 리드 생성과 데이터 품질, 그리고 통합된 사용자 경험을 포함하지만 이에 국한되지는 않습니다.

    뿐만 아니라, Salesforce용 Jform을 사용하는 것으로 귀하는 노코드 앱 및 PDF 구축, 전자 서명 및 파일 업로드 수집, 보고서 생성, 작업 흐름의 자동화 등을 포함한 다양하고 유용한 기능 및 도구들에 액세스할 수 있습니다.

  • Salesforce와 제 양식을 어떻게 통합할 수 있나요?

    To integrate Salesforce with your form, start by installing Jform on the Salesforce AppExchange. After installing the app, open it by clicking on the App Launcher icon and searching for “Jotform.”

    Once you’ve launched the app, click Create Salesforce Form, select an object to create a form for, select the object fields you’d like to add to your form, and then click Create Form. Your form will now be ready to collect data and automatically send it to the linked fields in your Salesforce account.

    If you’d like to access Salesforce via Jform, you can add the legacy Salesforce integration to a form in the Form Builder. To do this, open the Jform Form Builder and select the form you’d like to connect with Salesforce.

    설정을 클릭한 후, 통합 탭으로 가서 "Salesforce"를 검색하십시오. 귀하의 Salesforce 계정과 연결하기 위해 인증하기 버튼을 클릭하세요. Salesforce 계정과 이미 연결되어 있다면 드롭다운 메뉴에서 마음대로 선택하십시오.

    After connecting your account, choose either Create or update a record or Find a record. Pick an object from the list and map your form fields to the data fields from your chosen Salesforce object. Once you’re finished, click the Save button and you’re done! Your form data will now be sent to Salesforce every time a submission is received.

  • Can I get notified when an error happens in my Salesforce integration?

    Yes! Integration logs can help you identify and resolve any integration issues — reducing downtime and data discrepancies. Combined with error notifications, integration logs enable you to take immediate action when an error occurs instead of manually checking the logs yourself.

  • Salesforce용 Jform은 무료인가요?

    네, Salesforce용 Jform은 무료입니다. Jform의 무료 스타터 플랜 사용자는 최대 5개의 양식, 100개의 월간 제출 및 100MB의 저장 공간을 즐길 수 있습니다. 더 많은 양식, 제출물 또는 저장 공간이 필요한 경우 계정을 유료 플랜 중 하나로 업그레이드하는 것을 고려해 보십시오. 전사적 액세스를 원하시면 엔터프라이즈 요금제에 대해 문의하세요.

  • Salesforce AppExchange에서 Jform에 어떻게 액세스하나요?

    Salesforce AppExchange에서 Jform에 액세스하려면 AppExchange 검색 창에서 "Jform"을 검색하세요. 지금 받기를 클릭하고 지침에 따라 설정하세요.

  • Salesforce용 Jform을 어떻게 설정하나요?

    Salesforce용 Jform을 설정하려면 위에서 설명한 대로 AppExchange에 Jform을 설치하는 것부터 시작하세요. 지금 받기를 클릭하고 설정 지침을 따르세요. 앱을 설치한 후 관리자 전용, 모든 사용자 또는 특정 프로필용으로 설치할지 결정할 수 있습니다.

    그런 다음 앱 실행기 아이콘을 클릭하고 Jform을 검색하여 Jform 앱을 열 수 있습니다. Jform 계정에 로그인하거나 무료로 계정을 만든 후 마지막 지침에 따라 앱 설정을 완료하세요. 이제 모든 양식 작성 요구 사항에 대해 Salesforce AppExchange에서 Jform에 액세스할 수 있습니다.

  • AppExchange에서 Jform은 어떤 클라우드에 의해 제공되나요?

    Jform works on Salesforce’s Sales Cloud — a fully customizable CRM platform that consolidates customer information. Use it to automate administrative tasks, manage leads and client information, close deals, and gain crucial insights into your business.

  • Can I dynamically prefill forms with data from Salesforce?

    Yes! When you add Salesforce Dynamic Prefill to your forms, you can dynamically prefill them with data from Salesforce — meaning the data that automatically pre-populates your forms will always be the most up-to-date information in your Salesforce account. To connect your forms with Salesforce, go to the Publish tab of the Jform Form Builder. Select Prefill from the menu on the left and then Salesforce Prefill. Complete the integration setup to add Dynamic Prefill to your forms.

  • Does the new Salesforce Dynamic Prefill work with custom objects?

    Yes. With the new Salesforce Dynamic Prefill, you can prefill your forms dynamically from any Salesforce object, including custom objects.

    You can also prefill your form from multiple objects by connecting multiple prefill sources.

  • I have many contacts under my Salesforce account. Is it possible to automate prefill link generation?

    Yes, it is. All you need to do is copy the live prefill link under your prefill settings and paste your lookup field's unique identifier at the end of the URL. You can then use this link in your email templates or custom buttons inside Salesforce, and customize it with merge fields. When combined with Salesforce's automation tools, Jform's Salesforce Prefill feature allows you to distribute personalized emails at scale, enabling efficient form distribution with minimal effort.

  • How can I create individual prefill links for my selected contacts?

    To create individual prefill links for your selected Salesforce contacts, go to the Publish tab of the Jform Form Builder. Select Prefill from the menu on the left and then Salesforce Prefill. Configure your prefill settings, then open the Personalized Links tab. Click the Create New Links button and select the records for which you want to create specific form links.

  • How can I send form file attachments to Salesforce?

    With our improved Salesforce integration, you can now send file uploads and form submission PDFs to Salesforce. This option automatically attaches the selected files to the relevant object’s record.

    To send file attachments to Salesforce, in the Form Builder, click Settings, then go to the Integrations tab and search for “Salesforce.” Click the Authenticate button to link your Salesforce account.

    After connecting your account, select Create or update a record. Pick an object from the list, and map the necessary fields. At the bottom of the page, open the Attachments toggle and select the files you want to attach to your record. Once you’re finished, click the Save button. While the form data automatically goes to Salesforce with every new submission, selected files will be sent as attachments to the newly created record and can be reached from the Notes & Attachments section.