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마이클2022년 7월 11일 오전 7:39에 질문함
계속 로그인 하는데 로그인이 어렵습니다.
방화벽, 윈도우 업데이트, 다른 브라우저 전부 사용해봤습니다.
모바일로는 로그인 가능합니다. 왜 로그인이 안되는걸까요?
로그인 해도 아래화면만 계속 보입니다.
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Jessica Jform Support2022년 7월 11일 오전 9:17에 응답함
Hello Michael,
Thanks for reaching out to Jform Support. Upon checking, there is no account associated with the email address used within this ticket. Could you kindly share with us other possible email addresses, usernames, or one of your form URLs for us to locate your account?
Once we heard back from you, we will proceed with the next steps.
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마이클2022년 7월 11일 오후 11:00에 응답함
ID : [email protected]
https://www.jotform.com/tables/210402220921436
안녕하세요.
크롬쓰고 있고, 쿠키 지우고, 윈도우 업데이트, Edge, 익스플로러 브라우저로 사용해보고, 방화벽도 설정해제했다가 다시 해봤는데 계속 같은 증상입니다. 해결 바랍니다.
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Cecile Jform Support2022년 7월 11일 오후 11:16에 응답함
Hello Michael,
I have cleared your form caches and flushed your login attempts. Could you please clear your browser's cache as well? Then, login again.
Give it a try and let us know how it goes.
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마이클2022년 7월 12일 오전 12:03에 응답함
나는 여전히 같은 증상입니다. 너희들이 알려준 방법대로 전부 해봤는데 안돼.
빨리 해결해줘.
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Jessica Jform Support2022년 7월 12일 오전 2:14에 응답함
Hello Michael,
Thanks for reaching out to Jform Support. Kindly try to request a password reset email by following the steps below:
1. Go to the Jform Main Page and click on Login.
2. On the login screen, click on Forgot Password.
3. Enter your email address and then click on Send Reset Instructions.
You'll get an email with instructions about how to reset your password.
4. In the email, click on Reset Password.
5. Enter your new password, enter it again to verify it, and then click on Create a New Password.
Your new password is now set and you can use it to log into your Jform account. Please also make sure you are logging in using '[email protected]' instead of the email address associated with this ticket.
Let us know if you have any other questions.
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마이클2022년 7월 12일 오전 7:08에 응답함
안녕하세요. 당신들이 알려준대로 했는데도, 비밀번호 바꿨는데도 잠깐 접속해서 사용하고 지금은 다시 안돼.
무슨 문제야? 모바일로는 접속 잘 된다. 다시 안돼. 이거 왜 그런거야?
자꾸 튕겨. 혹시 한국에서 나만 이런 문제를 가지고 있니?
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Jessica Jform Support2022년 7월 12일 오전 8:28에 응답함
Hello Michael,
Thanks for reaching out to Jform Support. There appears to be no issue from our Korean side. Could you share with us the screenshot of your console log instead? This will allow us a better understanding of the issue. To retrieve your console log, please follow the steps below:
- Right-click on the page.
- Select Inspect from the context menu.
- Go to the Console tab.
Once we heard back from you, we will inspect the log.
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마이클2022년 7월 12일 오후 11:48에 응답함
안녕! 너희들이 말해준대로 콘솔 화면을 보내. 그런데 어느 사이트의 콘솔을 보내줘야하는거야?
내가 보내주는것이 맞니? 내가 보내주는 화면은 너희 사이트에 접속할때 화면이야.
문제가 있다면 편하게 알려줘. 빨리 해결해줘.
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Jessica Jform Support2022년 7월 13일 오전 2:16에 응답함
Hello Michael,
Thanks for reaching out to Jform Support. Could you share with us the screenshot of when you tried to log in? Below is the example of the screenshot:
We will then investigate it for you.
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마이클2022년 7월 13일 오전 2:30에 응답함
안녕하세요. 제가 아까 보내드렸던 이미지랑 같습니다.
더 필요한것이 있을까요?
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Jessica Jform Support2022년 7월 13일 오전 2:33에 응답함
Hello Michael,
Thanks for reaching out to Jform Support. Can we kindly ask you to reinstall your browsers and make sure your current browser stays updated? Please also try to log in using this link as well, and let us know how the result goes. Additionally, please also share with us the console log after you have tried reinstalling and click on 'Login'.
Could you also confirm after clicking the Login, no error code appears underneath 'Password' at all and the browser just stuck as it is?
Once we heard back from you, we will proceed with the next steps.
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마이클2022년 7월 13일 오전 3:12에 응답함
너네들이 알려준 링크 타고 들어가면 로그인 돼.
그런데 다른 PC에서 로그인 하면 안되는 것 같아.
원래 우리 중복 로그인 해서 썻는데 뭐가 문제인거야?
크롬브라우저는 최신업데이트 버전이라 따로 지우지는 않았아.
너희들이 알려준 링크를 눌러야지만 되는거야?
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Jessica Jform Support2022년 7월 13일 오전 3:30에 응답함
Hello Michael,
Thanks for reaching out to Jform Support. Kindly note that it is currently not possible to do multiple logins. If you wish to take advantage of multiple logins, we will suggest upgrading to our Enterprise plan instead, or you could share your form or tables through Collaborator settings.
Let us know if you have other questions.
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마이클2022년 7월 14일 오전 2:51에 응답함
로그인 했는데 그동안 받았던 문서가 전부 사라졌어. 또 뭐가 문제인거야?
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Ashwin Jform Support2022년 7월 14일 오전 3:08에 응답함
Hello Michael,
Thanks for getting back to us. Please accept my apology for the inconvenience this has caused. Do you mean to say that you are not able to see the uploaded files you received in form?
I checked your account and found that you have only received 8 uploaded files in 2 of your forms, i.e. AMJ Level Test for Entrance and AMJ 수강등록증.
I would suggest you to please share one of the uploaded file URL which you are not able to access, we will check the issue. If you meant to ask something else, please share a screenshot of the error message and we will take a look. The following guide should help you how to upload image in forum post.
Once we hear back from you, we'll be able to help you with this.
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마이클2022년 7월 14일 오전 8:17에 응답함
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Cecile Jform Support2022년 7월 14일 오전 9:28에 응답함
Hello Michael,
Are you trying to access the submissions of a certain form under [email protected]? If so, please login to [email protected] first before you access the submissions.
Do get back to us if you have any questions.
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마이클2022년 7월 14일 오후 11:56에 응답함
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Jessica Jform Support2022년 7월 15일 오전 4:30에 응답함
Hello Michael,
Thanks for reaching out to Jform Support. To avoid confusion with the original issue regarding logging, we will assist your second inquiry in a separate ticket. Kindly refer to this ticket, we will assist you there.
Let us know if you have questions regarding logging here.