AI 챗봇 for Salesforce

AI가 일상적인 Salesforce 작업을 처리하도록 하세요 — 리드 캡처, 레코드 생성 또는 업데이트, 사례 처리 자동화, 맞춤형 지원 제공으로 팀이 더 가치 있는 업무에 집중할 수 있습니다.

Smiling man in a suit stands beside a customer support chat where a user asks for a demo and receives a confirmation message.

팀의 상시 대기 Salesforce 전문가

정확한 답변과 리드 수집부터 기록 업데이트 및 사례 처리까지, 에이전트는 전담 Salesforce 전문가처럼 작동하여 팀이 영향력에 집중할 수 있도록 합니다.

리드 캡처

잠재 고객 정보를 수집하고 자격 심사 질문을 하며 영업 기회를 놓치지 않도록 자동으로 리드를 생성하세요.

티켓 및 사례 자동화

최신 Salesforce 기록을 채팅으로 가져와 고객에게 실시간 주문 및 계정 업데이트를 제공하세요.

24/7 customer support

영업 시간을 기다릴 필요 없이 고객이 필요할 때마다 도움을 제공하고 질문에 답변할 수 있습니다.

사전 구축된 기술 및 작업

Salesforce 데이터를 리드, 사례, 약속 등에 대한 미리 만들어진 작업으로 빠르게 주고받으세요.

귀하의 Salesforce 데이터로부터 학습합니다

귀하의 에이전트는 Service Cloud Knowledge, FAQ 및 문서화된 절차를 학습하여 조직의 모범 사례를 반영하는 맥락 인식 답변을 제공할 수 있습니다.

항상 Salesforce와 동기화

에이전트가 Salesforce 데이터와 자동으로 동기화되어 고객 세부 정보, 기회 및 사례가 추가 노력 없이 항상 최신 상태로 유지됩니다.

Salesforce Legacy Chat Ends in 2026

Avoid time-consuming setup and costly migration. Jform offers a frictionless, ready-to-use alternative.

Switch to Jform today

Works seamlessly with Experience Cloud

Your agent can be shared directly on Salesforce Experience Cloud, extending 24/7 support to customers, employees, and partners right where they need it.

Smiling woman holding a clipboard in front of a website chat box that says ‘Got a question? You can reach me here 24/7.’

Boost your AI Agent with powerful tools

Automate tasks effortlessly — manage orders, send updates, answer questions, and more in just a few clicks.

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A Salesforce pro for your team.

  • Trained on Salesforce knowledge and data

    Slide Image 1

    Your agent can learn from Salesforce articles, FAQs, and links to deliver context-aware responses.

  • Automated Salesforce actions

    Slide Image 2

    Your agent can create, update, or retrieve records, track opportunities, and open support cases—without manual work.

  • Answers you can trust

    Slide Image 3

    Your agent can provide reliable responses for customers, employees, and partners directly from Salesforce.

  • Action tracking and logs

    Slide Image 4

    Your agent can monitor success and failure logs so you always know actions run smoothly and data is sent correctly.

Salesforce 에이전트 소개

Introducing Jform for Salesforce

사용자들의 후기

Salesforce 에이전트는 업무를 더 자세한 방식으로 자동화하면서 직원들의 업무를 최소화할 수 있습니다.

Katelynn Johnson, 고객 서비스 관리자

Jform의 Salesforce 에이전트는 직관적이고 사용하기 쉬운 제품으로, Jform과 Salesforce 플랫폼 모두의 가치와 효율성을 극대화하기 위해 전략적으로 활용할 수 있습니다.

James Ray, 데이터 및 정보 관리자

자주하는 질문

  • What is the Salesforce Agent?

    The Salesforce Agent is an AI-powered assistant that connects directly to your Salesforce account. It can capture leads, create or update records, automate case handling, and deliver personalized support—all directly inside the chat experience.

  • Do I need coding knowledge to set it up?

  • Can I connect both production and sandbox environments?

  • How does the Salesforce Agent work with my Salesforce data?

  • Can the Salesforce Agent capture new leads?

  • Can it update existing Salesforce records?

  • Does it support case management?

  • Can it use Salesforce Knowledge articles in conversations?

  • How does AI help with filling Salesforce fields?

  • Can I track errors or issues in the integration?

  • How does the Salesforce Agent handle sensitive customer data?

  • Can I connect Salesforce lookups across multiple actions?

  • What Salesforce objects can I connect to?

  • Can I use the agent for both sales and support?

  • Is my Salesforce data secure with the agent?

  • Can I use the Salesforce Agent in Experience Cloud?