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  • Hongchoel
    2023년 9월 8일 오전 3:19에 질문함

    안녕하세요, 에이지스쿼드 이홍철입니다.


    저희 회사쪽으로 현재 결재가 진행되고 있는 상태입니다.

    2021년 베트남에서 진행한 프로젝트와 관련해 jotform을 사용 했었었고,

    현재는 사용하지 않는 상태입니다만,

    지속적으로 결재가 진행되고 있어 해당 내용 확인 부탁 드립니다.


    결재가 진행되는 계정이 어떤 계정인지 확인이 불가능 하여 문의 드리며,

    결재 진행 신용카드 번호는 아래와 같습니다.

    5525-7642-0039-8358 / AZ SQUAD


    현재 더 이상 서비스를 사용하고 있지 않기에, 해당 결재 내용을 중단하고 싶습니다.

    관련하여 결재 계정 및 결재 취소 관련하여 내용 확인 부탁 드리겠습니다.


    감사합니다.


  • Manilene Jform Support
    2023년 9월 8일 오전 7:14에 응답함

    Hi Hongchoel,

    Thanks for reaching out to Jform Support. Unfortunately, our Korean Support agents are busy helping other Jform users at the moment. I'll try to help you in English using Google Translate, but you can reply in whichever language you feel comfortable using. Or, if you'd rather have support in Korean, let us know and we can have them do that. But, keep in mind that you'd have to wait until they're available again.

    Now, let me help you with your question. Please share the following transaction details so we can locate the account tied to it:

    • The last 4 digits of the card used (if you used PayPal, please share the PayPal email or the PayPal subscription ID)
    • Card type (Visa, Mastercard, etc.)
    • The expiration date of the card
    • Amount and date of the transaction

    Once we hear back from you, we'll be able to help you with this.