Jform을 Commusoft에 연결
고객 관리, 서비스 요청, 판매 프로세스를 자동화합니다.
Streamline customer management, service requests, and sales processes with the Jotform-Commusoft integration. Automatically create customers, jobs, and sales opportunities in Commusoft from new Jform submissions, ensuring up-to-date and organized information.
이 통합을 사용하여
- Create new Commusoft customers from new Jform submissions
- Create new Commusoft jobs from new Jform submissions
- Turn new Jform submissions into Commusoft opportunities
Commusoft을 사용하여 첫 번째 워크플로우를 만듭니다.
Jform은 30+ 백만 명의 사용자가 신뢰합니다.
What is Jform?
Power up your workflow with Jform
Create online forms to collect e-signatures, payments, and more. Manage submissions with Jform's powerful data management and automation tools.
이 통합 사용

귀하의 팀과 협력하세요
팀과 함께 제출 데이터에 대해 원활하게 협업할 수 있습니다. 자동화된 승인 흐름, 알림 이메일, 통합 기능을 추가하여 팀이 최신 정보를 얻을 수 있도록 하세요.
이 통합 사용
“Jform has made my job a lot easier.”
Jform is a fantastic tool to quickly and easily create forms for all occasions! It's easy to use, and the customer service, especially through the forum, allows you to quickly get in touch with technicians who can rapidly solve problems and answer questions. Jform has made my job a lot easier.
François Laplante-Lévesque,
연구지도교수 (대학)