1Berkshire cut member processing times in half with Jform Enterprise
매사추세츠 버크셔 지역의 경제 개발 및 관광 진흥 비영리 단체 1Berkshire가 Jform 엔터프라이즈를 통해 신규 회원 기업을 온보딩하는 방법을 확인해 보세요.
한눈에 보는 결과
50%
회원 온보딩 시간 단축
200+
양식 개수
36,000+
양식 제출 수
업종: 비영리
조직 규모: 작은
1Berkshire
1Berkshire는 매사추세츠 버크셔 지역의 비영리 회원 단체로, 지역 기업들이 모여 경제 개발과 관광 진흥을 위한 대규모 행사, 교육 프로그램, 연간 지역 가이드 제작 등을 진행하고 있습니다.
사용 사례
워크플로우 자동화, 수동 프로세스 디지털화, 이벤트 등록, 신청서, 승인, 통합, 자동화된 이메일 발송, 팀 협업
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Challenge
1Berkshire is funded in part by membership dues, so staff needed to be able to process new member enrollments in a timely manner. Delays can cause potential members to abandon the application altogether.
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Solution
1Berkshire used Jform Enterprise to digitize and automate parts of the member enrollment process. Using Jform, they can collect and manage enrollments in one place through a form. The platform automatically sends applicants an acknowledgment email, so they get an immediate response.
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Results
With the automated member application process, 1Berkshire can onboard new members twice as fast, making it more likely that they will complete the process.
Turning manual processes into automated workflows
Jform Enterprise really has helped cut our onboarding time in half.
Hannah Pimenta
Member Engagement Associate, 1Berkshire
Jform Enterprise really has helped cut our onboarding time in half.
Hannah Pimenta
Member Engagement Associate, 1Berkshire