확인서

{제목} 정보

귀하가 신규직원을 환영하는 고용주, 예약을 준비하는 개인병원 의사, 또는 구매를 확인하는 온라인 상점 주인인 것에 상관없이 해당 사용자들과 세부정보를 확인해야 합니다. 확인 편지를 보내면 고객들은 귀하가 고객의 신청, 주문 또는 결제를 인정했기 때문에 귀하를 더 신뢰하게 됩니다.

사람들은 귀하의 온라인 양식을 제출한 후 그들의 정보가 잘 수신되었는지 알고 싶어할 수 있습니다. 제출 데이터를 고객들이 원할 때마다 볼 수 있는 확인 편지로 자동 변환하는 방법이 있다면 어떨까요?

With Jform, you can configure forms to instantly send confirmation letters as PDFs that recipients can access on any device. All you need to do is choose from our collection of Confirmation Letter Sign Templates and customize the template to match your existing form. Using Jform’s PDF Editor, you can easily rearrange the template layout, modify form fields, or add your company’s logo to give the letter a more personalized touch.

Once you’ve got a confirmation letter template that best reflects your business, you can set up an autoresponder email with PDF attachments enabled. Now when someone fills out your online forms, Jform will immediately email their submitted information back to them as PDFs you’ve designed. You won’t even have to lift a finger to assure your clients they’re in good hands.

이 템플릿들은 단지 제시된 양식들입니다. 만약 귀하가 계약서 또는 개인 (또는 개인 의료) 정보를 모으고 법률적인 용도로 양식을 사용한다면 귀하가 적용되는 법들을 준수하도록 하고 어떤 특정한 양식에 의존하기 전에 변호사와 상담하는 것을 권유합니다.